Mit hoved kan ofte være et stort kartotek af (hvad jeg selv synes) en masse gode ideer! Ideer til at forbedre mit studie, mine frivillige organisationer, Aalborg, nye virksomheder og jeg kunne blive ved! Og på denne side vil mange af dem sikkert få plads. I virkelighedens verden kan jeg desværre ikke realisere dem alle og går kun videre med få. Ja faktisk så ville det nok passe mig bedst hvis jeg kunne starte processen for derefter at lade andre fører dem til ende, da jeg allerede har en ny ide der skal sættes igang. Men sådan forholder det sig jo ikke i en virksomhed, og heldigvis er jeg hurtigt blevet bekendt med denne svaghed efter jeg startede på UCN.
Der er mange af de der personlighedstests men på UCN får alle studerende ved studiestart en test fra INSIGHTS. Da jeg fik min i 2013 var jeg overvejende gul og derefter rød, og det tror jeg stadig passer meget godt. Det vil sige at jeg er meget snaksagelig og udadvendt, tilgengæld er går jeg ikke så meget op i detaljer og tænker ikke altid mine handlinger til ende (i teorien). I min uddannelse og fremtidige arbejdsliv vil og er jeg opmærksom på dette, og gør alt hvad jeg kan for at opveje disse svagheder, men her på siden, der vil jeg lade dem få fuldt spil. Det vil sige at jeg ikke sætter et stort filter op omkring hvad jeg skriver om, og jeg foudser derfor at der vil komme mange emner på banen og helt sikkert også nogen som måske ikke passer ind. Det kan også være at jeg med tiden ændre fokus, kategorier etc – nobody knows 😀

Hvis du vil vide mere om INSIGHTS

colour-wheel