Jeg har været med i UCN’s Business og Teknologis fredagsbarer fra før jeg startede, da en af mine venner som studerende og var involveret fik mig involveret i sommerferien op til min studiestart i 2013. Det er nok også en af grundene til at jeg kalder denne organisation min “baby”, da den virkelig har haft stor betydning for den sociale del af mit studieliv, og givet mig en masse venskaber på tværs af uddannelser, samt givet mig flere muligheder i UCN bl.a. studiejobs ved UCN Marketing Academy, medlem af diverse studieråd og netværk i UCNs afdelinger.

For at give et lille indblik i nogle af alle de events baren er involveret i, kan man nedenstående se kalenderes for 2016 og lidt tanker for 2017

Foråret 2016

  • Valentine speed dating
  • UCN International easter day
  • Danish culture days
  • UCN Fabulous party
  • UCN got’s talent

Efteråret 2016

  • Semesterstartsfest “All night flight”
  • Summercup
  • UCN International day
  • Halloween
  • Julefrokost

Foråret 2017

  • Semesterstartsfest for vinterstartere
  • Sct. Patricks day

.. og dette er kun de store events, dertil er der også de løbende event som fx movienights der bliver holdt ca en gang om måneden.

Fredagsbaren har fået et virkelig godt samarbejde med UCNs ambassadører som er hovedarrangør på mange af eventene og som gør et virkelig stort arbejde for at integrere de internationale studerende.

UCN Fredagsbar Hobrovej: https://www.facebook.com/Fridaybarpor/?fref=ts
UCN Fredagsbar Sofiendalsvej: https://www.facebook.com/FridaybarSof/?fref=ts
UCN ambassadører: https://www.facebook.com/UCNTBInternational/?fref=ts