Jeg går jo og har en masse ideer! Og en lille drøm om at starte noget op selv. Ikke noget stort, men for at prøve det og opleve, hvad det vil sige at state en virksomhed op og få den til at vokse. Jeg er sikker på at der vil være en utrolig stor læring i det, som jeg vil kunne bruge i min fremtidige karriere.
Så er det store spørgsmål bare: HVILKEN IDE SKAL DET VÆRE?
Det er så der hvor jeg er kommet til lige nu, men jeg er ret sikker på at det er noget jeg vil kaste mig ud i. Planen pt. er at bruge det sidste semester på at få styr på ideen og strategien samt få en masse information fx nogle kurser i SKAT, da det er en af de helt sotore ting som har holdt mig tilbage. Jeg skal ikke sidde og lige pludselig få en kæmpe gæld! Men det skal heller ikke være det som holder mig tilbage!
Derfor må jeg finde alle de kurser jeg kan og jeg ved at jeg kan få en del hjælp i UCN Next Step programmet 🙂